W związku z dużą ilością zamówień, mogą występować opóźnienia. Przepraszamy.

ZWROT

Masz pełne prawo zwrócić zakupione produkty w przeciągu 90 dni od dnia otrzymania przesyłki (prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży), o ile nie noszą one śladów użytkowania (nadają się do dalszej odsprzedaży i nie są użyte oraz posiadają komplet oryginalnych produktów (dotyczy zestawów produktowych).

Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), chociaż będziemy wdzięczni za taką informację - wykorzystamy ją przy konstruowaniu oferty sklepu i ulepszaniu jego działania.

WYMIANA TOWARU

Jeśli chcesz wymienić produkt, zwróć go, a następnie złóż nowe zamówienie.  Możesz dokonać zwrotu odsyłając przesyłkę na swój koszt, korzystając z Dokumentu zwrotu lub własnoręcznie sporządzonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Wypełnij go dokładnie, pamiętając o wyraźnym wpisaniu numeru konta bankowego oraz o podpisaniu dokumentu. 

Zapakuj zwracany produkt i wraz z podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu

FORMULARZ ZWROTU: POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

ADRES DO WYMIAN I ZWROTÓW

Towar odeślij na adres:

NANO24.PL

Krakowska 6A, 32-020 Wieliczka

z dopiskiem zwrot lub wymiana

(Nie przyjmujemy paczek za pobraniem ani zwrotów osobistych)

Pamiętaj: 

- Zwrotu lub wymiany dokonujesz na własny koszt, który nie podlega zwrotowi

- Ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

- Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni od otrzymania zwrotu

- Nie zalecamy wysyłek zwrotów Pocztą Polska. Awiza nie będą odbierane.

REKLAMACJE I PROBLEMY TECHNICZNE

Wszelakie reklamacje i problemy z produktami należy kierować bezpośrednio na adres działu technicznego tj. pomoc@nano24.pl