Metody dostawy i koszty

Typ dostawy Wartość zamówienia Koszt dostawy Bezpłatna dostawa
InPost Kurier logo InPost Kurier 0 - 100 zł 12,89 zł od 100 zł
InPost Paczkomaty logo InPost Paczkomaty 0 - 100 zł 12,69 zł od 100 zł
InPost Kurier Pobranie logo InPost Kurier Pobranie 0 - 100 zł 15,81 zł od 100 zł
DPD Kurier logo Kurier DPD 0 - 100 zł 12,89 zł od 100 zł
DPD Punkty Pickup logo DPD Punkty Pickup 0 - 100 zł 9,49 zł od 100 zł

Dane do opłacenia zamówienia sposobem tradycyjnym

NANOBAUER SP. z o.o.
Grottgera 30, 32-020 Wieliczka
Numer konta: 06 1140 2004 0000 3902 8403 6863

Ponowne nadanie przesyłki nieodebranej

Możesz ponownie nadać przesyłkę, która nie została odebrana z przyczyn niezależnych od nas. Poniższa instrukcja dotyczy wyłącznie paczek nieodebranych przez klienta. W przypadku uszkodzonej przesyłki skontaktuj się z Obsługą Klienta.

Jak ponownie nadać przesyłkę opłaconą?

  • Zamów ponowną wysyłkę – opłać nowe zamówienie obejmujące tę usługę. [Kliknij tutaj]
  • Podaj poprawne dane – w formularzu zamówienia wpisz te same dane kontaktowe, co w pierwotnym zamówieniu.
  • Zmień adres, jeśli chcesz – możesz wprowadzić nowy adres dostawy w formularzu zamówienia.
  • Masz pytania? – skontaktuj się z Obsługą Klienta.
  • Uwaga! Istnieje możliwość ponownego nadania paczki, która była wcześniej opłacona. Nie wysyłamy ponownie paczek za pobraniem.